Veel interieurstickers van Plakkunst worden gratis verzonden. Let hierbij op het PostNL of DHL logo.

Veel interieurstickers worden afhankelijk van het formaat gratis verzonden met PostNL of DHL binnen Nederland, België en de meeste EU landen.

Is gratis verzenden niet bij de interieursticker vermeld dan zijn de volgende verzendkosten van toepassing:

- Webwinkel bestellingen vanaf € 50,- worden altijd gratis verzonden.
- Webwinkel bestellingen onder de € 50,- worden € 7,20 verzendkosten berekend.
- Bij aparte offerte aanvragen worden de verzendkosten apart vermeld.
- De verzendkosten voor Nederland en België zijn gelijk.
- Verzendkosten naar andere landen is op aanvraag.

- De levertijd bedraagt 2 tot 4 werkdagen na ontvangst van de betaling.
- Spoedje? Vermeld dit dan tijdens de bestelling als extra aanwijzing of stuur ons een e-mail met het ordernummer. Wij zullen ons best doen om je interieurstickers op tijd geleverd te krijgen.

Alle getoonde prijzen zijn incl. BTW

Niet thuis bij bezorging?
Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden op dinsdag tot en met vrijdag, wordt het standaard bij uw buren aangeboden. Als dat ook niet lukt, biedt PostNL het pakket een tweede keer bij u aan. Wanneer u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat waar u het pakket binnen 3 weken kunt afhalen.

Zichttermijn
Voor Plakkunst bestellingen geldt een 14 dagen zichttermijn vanaf de eerste dag na aflevering. Na het aanmelden van je retourzending, heb je nog 14 dagen gelegenheid om het artikel daadwerkelijk te retourneren. Download hier het modelformulier om aan te geven dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht.

Iedere Plakkunst bestelling wordt zorgvuldig ingepakt maar desondanks kan er met de kwetsbare interieursticker tijdens transport iets gebeuren. Wij verzoeken dan ook om de bestelling te controleren of deze in goede orde is ontvangen door de bestelling uit de verpakking te halen en te controleren op beschadigingen voordat deze wordt opgeplakt.

Vermoedt u dat de bestelling beschadigd of onjuist is neem dan contact met ons op. Stuur bij een vermoedelijke beschadiging een e-mail naar info@plakkunst.nl met een korte beschrijving, een foto van de gehele interieursticker en enkele detail foto’s van de beschadiging. Met de foto's kunnen wij een beter beeld krijgen van de situatie en een oplossing adviseren. Mocht uit de foto’s blijken dat de schade onherstelbaar is dan sturen wij geheel kosteloos een nieuwe interieursticker. Bij overeenkomst voor terugbetaling binnen het zichttermijn wordt het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, teruggestort op uw rekening.

Mocht u onverhoopt niet de juiste interieursticker hebben ontvangen dan zorgen wij ervoor dat u als nog zo snel mogelijk de juiste interieursticker ontvangt.

Annulering van een nog niet verzonden bestelling
Wanneer u een bestelling wenst te annuleren die nog niet is verzonden, kan dit door de annulering per email of telefoon 023-3690018 door te gegeven. Vermeld duidelijk het ordernummer van de bestelling en uw rekeningnummer (alleen van toepassing wanneer de bestelling al is voldaan). Het bedrag inclusief eventuele verzendkosten wordt binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening. Producten die speciaal op maat voor u zijn gemaakt kunnen niet geretourneerd worden.

Retourzendingen
Mocht uw bestelling niet aan de verwachtingen voldoen dan kunt u binnen het zicht termijn van 14 dagen vanaf de eerste dag na aflevering, het product aan ons retourneren in een voldoende gefrankeerd pakket of deze op afgesproken tijd afgeven. De producten dienen in ongebruikte staat en redelijkerwijs in originele verpakking geretourneerd te worden. De verzendkosten en de verantwoording voor verlies of schade van de retourzending zijn voor rekening van de koper. Het aanschafbedrag inclusief eventuele verzendkosten wordt zo snel mogelijk teruggestort nadat u het product terugstuurt, uiterlijk binnen 14 dagen, mits het product in goede staat is. Bij beschadigingen kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.

Producten die speciaal op maat voor u zijn gemaakt kunnen niet geretourneerd worden.

Klachtenprocedure
Heeft u klachten over producten van Plakkunst of de behandeling van uw bestelling, dan kunt u deze e-mailen, bellen of deze via het contactformulier indienen. Indien het om een bestelling gaat vermeld dan duidelijk het ordernummer van de bestelling. Klachten worden binnen 14 dagen behandeld. Klik hier voor het contact formulier.

Mocht u er niet uitkomen kunt u ook terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).